2013年5月15日水曜日

JIB.Conキレイなジェンセンお写真-@ontara9

Not bad...not bad at all, Mr. Ackles :) #jibcon
悪くない…全て悪くない ミスター・アクレス:) #jibcon

リンダさんベタ褒めw
柔らかなお顔はわたくしも好きっ
And another one of Jensen...I just love that shirt so much... #jibcon

ローマのジェンセンは
神経質な感じがなくて優しい顔が多いわ
I kinda like this one :D ... Jensen at #jibcon4  

仰け反ってジャレッド笑いのジェンセン
And this one - Jensen laughing during his Sunday panel #jibcon4

リンダさんは笑っているお顔ばかりをチョイス
What about this one? Jensen laughing again :) #jibcon4

ホントに好きなのね
One last one... Jensen @ #jibcon4

最後の一つと呟きながら
jensen @ jibcon4

また笑顔w
Jensen hump... ahem...dancing #jibcon4

ダンシング・ジェンセン
Jensen with a deflated Hello Kitty-Skull ballon on his head XD Blame Seb for this one XD #jibcon4

自分が冠っていたスカル・キティーちゃんバルーンを
セブがジェンセンにバトン
Jensen in Black and White #jibcon4

モノクロで ちょい渋
Jensen listening to Misha reading his old resume :D #jibcon4

耳を傾けている間も リラックス
One more, then I'll stop bothering you. Jensen smiling - love him with all his laugh lines #jibcon4

最後も笑顔で〆ましたw

0 件のコメント: